[gevaot] RE: "אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם השם נזכיר"

  • From: tzviki pomeranc <tzviki22@xxxxxxxxxxx>
  • To: רשימת גבעות[ <gevaot@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Oct 2012 21:48:18 +0200

From: tzviki22@xxxxxxxxxxx
To: gevaot-bounce@xxxxxxxxxxxxx
Date: Tue, 9 Oct 2012 19:06:15 +0200

בס"ד

תושבי גבעות שלום

אנו מקוים שבע"ה אוטוטו  האורווה נכנסת לעבודה. בינתיים אני מתחיל לעבוד על מערכת
שיעורי רכיבה. ישנם הרבה פניות לגבי שיעורי רכיבה לילדים ולמבוגרים  מתושבי גבעות
תבנה ותקומם.

מה שנעשה הוא כך -  מי שמעונין שייצור איתי קשר החל מיום חמישי הקרוב  להרשמה
לחוגים. החוגים יהיו כנראה במתכונת של שיעורים קבוצתיים (עד ארבעה תלמידים) לפי
גיליים |משפחות |או וותק ברכיבה
נא לומר לי איזה ימים עדיף לכם, (זוהי מבחינת השתדלות אין הבטחה שעדיפותכם תענה)
לא בטוח שאני זה שיעביר את השעורים , יש לנו מדריכים  ומדריכות ותיקים ומצויינים
השנה.
 .לגבי עלויות שוב לא ידוע עדיין, כנראה שיהיה סבסוד אעדכן אחרי שאשב עם תמר
אני מבקש להרשם כמה שיותר מוקדם שאוכל להערך בהתאם
בינתיים יש קדימות לתושבי היישוב , החל מהראשון לחודש הבא נפתחת הרשמה ליישובים
באיזור

יש לנו השנה הסדרים עם קופח שיכול להוזיל משמעותית

ושוב- הפרטים בהמשך

בברכת הרוכבים

חוות סוסים סדנת שילוב באמונה -שלימה בביאת המשיח
לפרטים 0528790787
 צביקי