[gevaot] תושבי גבעות היקרים!

  • From: שובל וניצן רייז <shovnitz@xxxxxxxxx>
  • To: gevaot@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 26 Jul 2012 12:31:36 +0300

בס"ד

בשעה טובה ומוצלחת יש לנו מייל תפוצה *תודות ליענקי מכפר עציון [?]*
שממנו קיבלתם מייל אתמול על הכניסה שלנו ל freelist
כמה דברים נוספים:

1. כל בעיה שנוצרת לגבי המייל (אם לא מקבלים מיילים או לא מצליחים לשלוח או
הוספת כתובת וכו')
    תעבירו אליי ודברים שאני לא יידע לפתור אני יעביר אל יענקי בצורה מסודרת..

2. כל דבר שאתם רוצים לשלוח לכולם רושמים בנמען *gevaot@xxxxxxxxxxxxx *וחובה
גם כן
    למלא את השדה של ה-*נושא  *בכותרת כל שהיא.

3. תרגישו חופשי לשלוח דברים אך כמובן לשמור גם על רוח טובה ,שפה נקייה ועל
המקום בזכרון של המייל
   אני מניח שרוב האנשים לא רוצים לפתוח את המייל ולהתחיל למחוק חצי מההודעות.

אז בעז"ה שהמייל היישובי יפיק תועלת לכולנו!

שובל

GIF image