[gevaot] יתושים יתושים

  • From: יניב מילס <yanivmiles@xxxxxxxxx>
  • To: gevaot@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Sep 2012 23:12:51 +0200

שלום לכולם

כפי שבוודאי כולכם שמתם לב אנו נתונים תחת מתקפת יתושים מאסיבית,
ריסוס מטעם המועצה נעשה ביום שני אך נראה שלא הועיל רבות,
בתוך כך דווח על ידי תושב שביישובנו נצפו יתושים מסוג "הנמר האסייאתי"
שעוקצים גם במהלך שעות היום ומהוים מפגע תברואתי ממעלה ראשונה.
הדבר דווח למאיר אלמקייס תברואן המועצה  שמסר כי יתושים אלו מתפתחים אך ורק
במים נקיים ולכן נראה כי אין קשר בין בעיות הביוב השונות להתרבות היתוש הנ"ל
(ספציפית).
על מנת לפתור את הבעיה בהקדם כל מי שידוע לו על מקור מים נקיים או מלוכלכים,
בתחומי היישוב או מחוצה לו,  שאינו מטופל מתבקש לעדכן אותי בהקדם או לטפל
בעצמו.
(יכול להיות גם עציצים, דליים, נזילת מים, טפטפות וכדו').
במקביל אני עושה מאמצים לקדם את שידרוג מערכת הביוב על מנת לפתור בין השאר את
מפגע היתושים והריח.
שנה טובה
יניב
נ.ב
יישר כח לכל החזנים גבאים וכל מי שטרח (ותרם)  סביב יוה"כ ור"ה, היה תענוג.