[gevaot] הערכה רבה!!!

  • From: asaf tebul <asafteb@xxxxxxxxx>
  • To: gevaot@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Aug 2012 08:13:58 +0300

כל תושבי גבעות היקרים,

אני רוצה לומר תודה רבה ולהביע המון הערכה לכולם פה על הסבלנות וההבנה שאתם
מגלים (כך אני מניח) ל: רעש בשעות לא שעות, לאבק, לפועלים, לעפיף במיוחד,
לבלגן ולכל המציאות המטורפת שאנו נמצאים בה בחודשים האחרונים.
מקווים שהכל יתארגן ויסתדר בצורה הכי טובה ובתוך לוח הזמנים. כל מי שמעוניין
להתעדכן ב: מה מזיזים לאיפה ולמה, למה חופרים דווקא פה ולא שם, ולמה
עכשיו?!! כל זאת בהקשר של מתחם ביה"ס, מוזמן לפנות אלי ולשאול ובואו נקווה שיש
לי תשובות.
אז תודה לכל השכנים הקרובים יותר (פומרנץ, ריייז ומילס המופלאים - המצב לא
הולך להשתפר בקרוב) והקרובים פחות (כל השאר. כולל אלה שהיו בצפון חודש. חודש!
איזו מסירות.) תודה רבה!
ויקויים בנו הכתוב "התנערי מעפר קומי ואל עפר תשובי".

שבת שלום
אסף טבול