[bergenhifi] Lyttekveld

  • From: Jakob Sandal <snta61@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 00:18:29 +0100

Fant ikkje innvitasjonen hjå meg den 28 jan her på forumet og får bare
meldingene på min mail adresse men eg får gjenta meg her igjen.
Foreløbig er det 3 stk som har muligheter, som er. Nils, Eirik og Roger. er det
noen eg har oversett, er det bare å gi en tilbakemelding. og det er plass til
3-4 til vil eg tro. For dei som ikkje får annledning neste helg, får helt
sikkert senere muligheter. Ser virkelig frem til kvelden med gode råd og
erfaringer. Tidspunktet kl 15, er ment som veiledende, siden det er godt med
god tid og eg kan nesten ikkje strekke det til sene nattetimer med musikk men å
være måteholden går vel ann å være i det tilfelle.
mvh.
Jakob