[bergenhifi] Re: Lyttekveld

  • From: sven øyvind anderssen <soanderssen@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 03 Sep 2006 19:35:38 +0200

Hei, dette høres bra ut... jeg stiller.

mvh Sven Øyvind

From: "Ole Martin Farsethås" <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Lyttekveld
Date: Sat, 02 Sep 2006 14:29:01 +0200

Hei!

Hadde tenkt å arrangere en liten klubbkveld hjemme hos meg. Så jeg tenkte jeg skulle lodde stemningen litt om når det passer.

Jeg foreslår i utgangspunktet fredag 22 sept.

Planen er vel egentlig bare å lytte på musikk. Tenkte vi kunne begynne i 19-20 tiden og egentlig holde på litt utover kvelden/natten. Er ikke plaget av naboer. Har også relativt stor plass.Tenkte også at vi kunne ta oss litt godt å drikke i en slik anledning - noen formeninger om dette?

Anlegget er ikke helt slik det står på nettet - er egentlig betydelig oppgradert siden den gang. Anlegget blir presentert i kommende Fidelity - så er jo greit med en liten tilbakemelding fra noen trente ører!

Bor forøvrig på Laksevåg - ikke så langt fra laksevågsenteret.

Mvh

Ole Martin Farsethås ("OMF")

930 67531

Blogger du? Vis hvem du er og hva du vil på MSN Spaces Opprett ditt space i dag