[bergenhifi] Lyttekveld

  • From: "t.k.realfsen" <tk-realf@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Oct 2006 22:44:18 +0200

Takker for en vellykket lyttekveld hos Ole Martin!

Vill det være av interesse å høre et kontrastprogram? Samboeren har lovet å
reise bort i november, og da kunne jeg stille opp som vert for en lytteaften
med et rent C-J røroppsett ( Prem. 15, ART, Prem. 8 A monoblokker) + Soundlab
A3 elektrostater.

Var litt usikker før lyttekvelden, men føler at jeg vel kan tilby noe det er
verd å høre på.

Vel er her naboer, men sånn som de kan feste, regner jeg definitivt ikke med at
noen tør å klage.....

                                     Mvh Tønnes Realfsen