[8.10-fest] Re: Oplæg til Ibex release party

  • From: Martin Pihl <martin@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 04 Sep 2008 20:00:58 +0200

On Thu, 2008-09-04 at 10:48 +0200, Søren Bredlund Caspersen wrote:

> Hej Martin
> Har du nogle navne i ærmet til disse oplæg? Vil du stå for at
> inviterer - eller skal vi dele dem mellem os?

Hm
* Nyheder i 8.10: Kan jo næste være hvem som helst med lyst og mod til
det. Krav: At man installerer og tester betaen; at man læser op på
release notes, og at man har mod på at præsentere det.
* Linux/miljøvenlighed - hm, hvem skal vi mon spørge her :)
* DK Ubuntu community - Evt en fra den kommende bestyrelse. Ellers vil
jeg tillade mig at anbefale dig, Søren ;)
*10 styresystemer - oprindelig mit forslag og jeg også kunne selv se det
spændende i at holde det. Men det er bare et forslag :)
* Open Office 2.0 - Leif Lodahl
* Virtualisering - Søren Hansen (golfspilleren!!)