[8.10-fest] Re: Oplæg til Ibex release party

  • From: Martin Pihl <martin@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 05 Sep 2008 17:40:50 +0200

Jeg tænkte nu heller ikke på det som foredrag der skulle holdes, men som
'arbejdsborde' hvor der var en, med netop det pågældende område som
speciale, der stod som 'ansvarlig' for at hjælpe nye folk i gang. Ikke
noget formelt, men bare så vi kunne sige, at man kan kan få hjælp dér og
dér..

På den måde kunne vi rigtigt godt bruge dig, Mads, på
oversættelsesområdet. Evt allieret med Kongstad på Xfce, hvis han
kommer, samt en gut på KDE hvis muligt.