[8.10-fest] Re: Oplæg til Ibex release party

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 3 Sep 2008 22:58:50 +0200

Det var jo ikke mange svar der kom, men som jeg kan tælle samme bliver
oplægsrækken:

* Nyheder i 8.10 (ligesom Martins sidste gang)
* Hvorfor er kun Linux miljøvenlig v/ Phillip og Krav til en distro
for at være miljøvenlig v/ Phillip (kombineret?)
 * Ubuntu Danmark Community - lidt om det danske community, hvad der
sker, hvordan man kan bidrage osv.
* "10 styresystemer på 20 minutter" (De forskellige Ubuntu varianter)
* Open Office 3.0 (som jo udkommer til efteråret)
* Virtualisering v/ Søren

Jeg har opdateret wiki-siden tilsvarende og festudvalget vil i de
kommende dage kontakte oplægsholdere der (forhåbentlig) vil tale om
disse emner.

Bemærk også at vi udover auditoriet på CBS også har adgang til et
'grupperum' med internet, hvor vi kan hjælpe nye brugere med at
installere Ubuntu på deres maskiner.

Mvh.
Søren