Re: [vbs2] tja lektion 14C Birgit

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Feb 2009 18:12:21 +0100

:-)

Se här vad som står i resize-subben:

bild2.filters(0).enabled="false"
Du sätter filtret i Onload så att det läses in första gången mallen öppnas -
bra!
Ändras det någon stans i scriptet??
Svaret på det bör ge dig en liten ledtråd om ifall du ska skriva något om det i
resize-subben.
OBS!
Ser du vad som händer efter resize??
Filtret fungerar inte alls - alltså måste något vara galet.

text.style.visibility="hidden"
Hur ser det ut när du öppnar mallen första gången??
Syns textboxen eller inte?
Som det ser ut då ska det också se ut efter resize.

Kolla många gånger hur din malll ser ut efter resize och rätta till om det är
något som inte stämmer.

:-)

/YRJA