[vbs2] Yrja Fråga ang lektion 17 B

  • From: "Trollet" <trollet@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: "VBScript-Kurs Termin 2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Feb 2009 18:50:00 +0100

Hej Yrja!

Jag sitter och försöker med lektion 17 B men jag förstår inte riktigt vad du
menar.

Uppgift 17 - B
Du skall ha fyra bilder - en i varje hörn. När den första bilden växt sig stor
skall nästa bild börja växa och så vidare. Scriptet skall gå runt hela tiden
och vid window_onResize skall scriptet starta om från start med hjälp av
tidshanterare. Använd en textbox

Ska alla bilder bli stora på första varvet och stanna där för att sen krympa
och bli små på nästa varv och sen upprepas till att bli stora och sen små osv?

Kram Åsa