Re: [vbs2] Yrja Catarina lektion 11c med liten korrigering

  • From: "Catarina" <catarina@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Mar 2007 21:31:57 +0100

Tack så jättemycket, vad glad jag blir.

Även outlook express stänger ner sig när jag sätter 1 även om jag sätter
border=0 i tabletaggarna.
programmet har stött på ett problem, vill du skicka felrapport dyker upp.

Misstänker att det har med att göra att jag inte har lagt in några
uppdateringar och buggfixar i XP.
Jag vill kunna använda Direct Animation och den blir borttagen när man kör in
uppdateringarna från microsoft.
Det finns vissa script som använder sig av DA.

Jag kör oe6 och ie6.

kram Catarina