Re: [vbs2] Catarina lektion 11c med liten korrigering

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: "vbs2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Mar 2007 20:48:59 +0100

Jättefin mall Catarina - och fint script - bara att berömma och godkänna.
Fina kommentarer och väldigt lätt att följa i scriptet vad som händer.

Hos mig stänger inte Outlook Express ner om jag ändrar till =1 - men du
skriver Internet Explorer.
Menar du att det inte funkar på nätet??
Oavsett - har du prövat att lägga till border=0 också i tabell-taggen??
Vet inte varför det funkar hos vissa och inte hos andra - vilken version har
du?
Jag har OE6.

Trist att du fått vänta så på svar en hel vecka - men det har varit snärjigt
på flera sätt.

>   Har ändrat i tabellerna med scroll,
>       har lagt till cellpadding och cellspacing.
>       Upptäckte att när man sätter tjocklek på tabell till 1 kraschar
Internet Explorer, så det har jag påpekat i scriptet.
>       Catarina

2007-03-12 19:19