[vbs2] Re: [vbs2] Lektion 11a från Annelie

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Mar 2007 23:08:57 +0100

Jag tycker du fått ihop ett bra försök jag!
Det där med placeringen av småbilderna kommer du till redan i uppgift 13 -
så snart kan du göra det du vill.

Godkänt!

/YRJA

>             Hej Katarina och Yrja!
>
>             Äntligen har jag fått ihop någonting iaf.... fast det är ju
inte bra alls. Om jag skulle vilja ändra padding och spacing på tabellen då
hamnar ju inte bilderna alls där dom ska. Jag har försökt på massor av sätt
att placera småbilderna så att det följer med tabellen, men jag saknar
tydligen dom kunskaperna :o((
>             Jag tänker ändå börja med 11b för nu ligger jag efter här.....
jag har bihåleinflammation så det är därför jag är lite sen med lektionerna.

>             kram Annelie

2007-03-12 19:19

2007-03-12 19:19