[vbs2] Lektion 11a från Annelie

  • From: "Annelie Westlund" <vbscript@xxxxxxx>
  • To: "*VBScript Termin 2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Mar 2007 18:06:35 +0100

Lektion 11a från Annelie
            Hej Katarina och Yrja!

            Äntligen har jag fått ihop någonting iaf.... fast det är ju inte
bra alls. Om jag skulle vilja ändra padding och spacing på tabellen då hamnar
ju inte bilderna alls där dom ska. Jag har försökt på massor av sätt att
placera småbilderna så att det följer med tabellen, men jag saknar tydligen dom
kunskaperna :o((
            Jag tänker ändå börja med 11b för nu ligger jag efter här..... jag
har bihåleinflammation så det är därför jag är lite sen med lektionerna.

            kram Annelie

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:Westlund;Annelie