[vbs2] Re: [vbs2] HELÉNE --- Re: [vbs2] lektion 11

  • From: "Helene" <heviro@xxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Mar 2007 21:59:40 +0100

Tack vännen... Rapport: Fått två påsar blod idag - igen - (2 månader sen sist)
och ska prata med en läkare på onsdag om att det läcker blod invärtes
nånstans.... och hoppas att de tar tag i det för nu är jag inne i ett moment
22: ingen behandling mot tumörerna innan de fått stopp på blödningen säger
onkologerna, vi kan inte göra mer = hittar inte var det blöder säger
kirurgerna..... Jag är trött på det här nu!

Kramen / Heléne