Re: [vbs2] lektion 11

  • From: "Helene" <heviro@xxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Mar 2007 19:10:44 +0100

Jag skaaaa sätta fart! Men det har varit så himlens mycket annat nu att jag
inte hunnit med något som helst mallmakeri nästan... Lektion 10 håller jag på
med men det går trögt. Nu är alla årsmöten med bokslut och sånt avklarat så jag
hoppas hinna ifatt. Om jag inte gör det får jag väl hoppa av igen då..... men
vill det inte.

Kramen / Heléne