[vbs2] Re: [vbs2] Bente - leksjon 11c (første forsøk)

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Mar 2007 19:30:12 +0200

Oj så mycket du gjort.
Och jättefint blev det!

Det mesta fungerar precis som det ska - bara att den inte startar om vid
resize.
Det där med scw år något man måste tänka på när man sätter bodyns värden i
scriptet.
I vilken ordning skriver du detta - vilken skärmstorlek är det scriptet
läser av? Med eller utan border?
:-)

/YRJA

> Hei
>
> Nå gir meg i første omgang og tar sjansen på å sende inn denne. Regner med
at jeg får en del retting, hvis dere kommer gjennom hele koden:)
> Har gjort litt hver gang jeg har orket, og etterhvert ble den bare lengre
og lengre. Har prøvd å få med en god del av det vi har gått gjennom på
termin 1.
> Prøvde å ha tabellens width til scw, men da kom scrollen i underkant fram.
Og det skal den vel ikke? Fant ikke ut hvorfor, så jeg gjorde den mindre.
> Tror aldri jeg frivillig kommer til å lage et så langt script mer:)
>
> klem Bente

2007-03-19 11:49