[vbs2] Bente - leksjon 11c (første forsøk)

  • From: "~~ Bente ~~" <mail@xxxxxxxxxx>
  • To: "vbs2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Mar 2007 10:37:08 +0100

VB-script leksjon 11c   ****** her kommer litt av det jeg har lært på termin 1
******
Hei

Nå gir meg i første omgang og tar sjansen på å sende inn denne. Regner med at
jeg får en del retting, hvis dere kommer gjennom hele koden:)
Har gjort litt hver gang jeg har orket, og etterhvert ble den bare lengre og
lengre. Har prøvd å få med en god del av det vi har gått gjennom på termin 1.
Prøvde å ha tabellens width til scw, men da kom scrollen i underkant fram. Og
det skal den vel ikke? Fant ikke ut hvorfor, så jeg gjorde den mindre.
Tror aldri jeg frivillig kommer til å lage et så langt script mer:)

klem Bente

JPEG image

JPEG image

JPEG image