[ur-qrp-c] Re: Модерування_UR3LCM-R

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 23:56:26 +0300

Вітаю, пане Володимире!
On Wed, 06 Jun 2012 22:01:13 +0300
Volodymyr UR3QJW <ur3qjw@xxxxxxx> wrote:
> Вже досить довгий проміжок часу Клубна (UR-QRP-C conference), Ехолінк
> Конференція - UR3LCM-R, блокується в період між проведенням в ній
> товариських зустрічей.
> Поясніть будь-ласка причини блокування Клубного, Конференційного сервера
> - UR3LCM-R.
> Чому, вже досить довгий проміжок часу на Конференційному сервері -
> UR3LCM-R, не мають можливості спілкуватися, ні прихильники
> QRP-радіозв'язку, ні члени UR-QRP-C.

Echolink вузол UR3LCM-R введений в експлуатацію і функціонує з моєї
власної ініціативи.
Він працює на апаратному устаткуванні яке є моєю власністю.
Робота цього вузла повністю фінансується за рахунок моїх власних коштів.
Видатки включать:
плату за спожиту електричну енергію;
плату за спожитий Internet-трафік;
плату за статичну IP-адресу;
плату за оренду каналів доступу до Інтернету;
плату за користування приміщенням з опаленням, пожежною сигналізацією
і охороною;
видатки на ремонт апаратного устаткування;
амортизацаційні витрати.
Вузол адмініструється моїми власними силами у вільний від основної
роботи час.
В інформаційному повідомленні (банері), яке висвітлюється кожному
користувачеві,
вказано, що офіційні щотижневі зібрання UR-QRP-C відбуваються у цьому вузлі
щонеділі від 19:30 до 20:30 UTC.
Ці зібрання, або - товариські зустрічі UR-QRP-C у мережі Echolink, проходили
тут щонеділі від вересня 2012 року.
28 травня ц.р. ініціативу проводити ці зустрічі виявив Юрій US3QZ.
Я підтримав його наміри, і від 30 травня ц.р. такі зустрічі проводяться
у конференції UR3QZ-R. Організатором і ведучим є Юрій US3QZ

З повагою, Ігор UR3LCM
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>