[ur-qrp-c] Re: Модерування_*UKRAINE*

  • From: Yuriy US3QZ <us3qz@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 07 Jun 2012 09:13:55 +0400

Адміністратор конференції має усі права, абсолютно усі, в тому числсі і
блокування кориспондентів.
По друге, конференція  *UKRAINE* це також приватна власність яка підтримується
на ініціативі декількох приватних осіб, так само як і конференція *RUSSIA*, яка
є також приватною і говорити , а тим паче погрожувати ви не маєте права.
По третє запускайте з паном Валерієм свою конференцію і там хоч раком
поставайте, а висловлювать тут свої претензії непотрібно.
По третє, мені незрозумілі пане Ігоре ваші листи, що Валерій сам невзмозі
зателефонувати мені і запитати що трапилось , чи як . Я пам,ятаю, що він сам
говорив, що більше моєї ноги в конференції  *UKRAINE* небуде, бо там мене
чмирять. І мені відтепер незрозуміла його зацікавленість в конференції .
Я думаю, що я все пояснив і погрожувати тут нікому непотрібно.