[ur-qrp-c] Re: Claws Mail es UTF-8

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 4 Feb 2011 15:55:17 +0200

Вітаю учасників!

On Thu, 3 Feb 2011 23:49:34 +0200
Vitaliy Berdinskikh (UR6LAD) <ur6lad@xxxx> wrote:
> ... Я налаштував в себе
> використання PGP для цифрового підпису. І саме цей лист спробував
> підписати. При цьому текст листа був оформлений як додаток й charset
> встановлений вже окремо для цього додатку. Freelist мабуть це не
> настільки geek-орієнтований, тож підпис просто відкинув, а текст листа
> показав як є.
Це я, як адміністратор цього рефлектора, заборонив додавати до листів MIME
долучення.
Про це я писав у своєму повідомленні від Thu, 20 Jan 2011 11:56:44 +0200
Ще раз його повторю:

1. У цьому рефлекторі листи на можуть містити ЖОДНИХ ДОЛУЧЕНИХ ФАЙЛІВ
2. Текст листа має бути простим текстом БЕЗ HTML форматування
3. Обсяг тексту не повинен перевищувати 30 КБ (близько 10-ти сторінок А4)
4. Розмір службової інформації у заголовку листа (формується поштовою
програмою) - не більше 10 Кб
Прошу учасникі подбати про стислість повідомлень, та не додавати рекламу, або
інформацію, що не має відношенння до QRP-radio. Зокрема і у розлогих
абстрактних цитатих-підписах.
Текст листа прошу за можливістю публікувати у кодовій сторінці UTF-8
Ось фрагмент заголовку такого листа у рекомендованому форматі:

Нагадаю також, що архів повідомлень цього рефлектора доступний
//www.freelists.org/archive/ur-qrp-c/

PS Мені, як модератору, пересилаються для перевірки листи із рекламою,
комерційними пропозиціями і т.п. Зрозуміло, що у рефлектор вони вже не
потрапляють.

Цікаво дізнатися ваші думки, щодо концепції GPG-QSL та формату QSL-повідомлень.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>