[ur-qrp-c] Re: Claws Mail es UTF-8

  • From: Vitaliy Berdinskikh (UR6LAD) <ur6lad@xxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 3 Feb 2011 23:49:34 +0200

В Thu, 3 Feb 2011 17:28:41 +0200
Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx> пишет:

> Вітаю пане Віталію!
> Ваш поштовий клієнт (Claws Mail 3.7.8) у заголовку листа замість
> повного означення кодування листа: Content-type: text/plain;
> charset=UTF-8 вказує лише:
> Внаслідок цього, ваші листи показуються у архіві рефлектора, як текст
> кодований однобайтовим кодуванням, але не варікодом. Спробуйте трохи
> підправити в налаштуваннях. Із Claws Mail я справи не мав.

Подивився на цей лист. Справа ось у чому. Я налаштував в себе
використання PGP для цифрового підпису. І саме цей лист спробував
підписати. При цьому текст листа був оформлений як додаток й charset
встановлений вже окремо для цього додатку. Freelist мабуть це не
настільки geek-орієнтований, тож підпис просто відкинув, а текст листа
показав як є.

Тож більше листи до розсилки не підписую :)

--
Виталий Бердинских UR6LAD
73 & 72!