[uppsalapendeln] =?iso-8859-1?Q?SV:_[uppsalapendeln]_?iso-8859-1?Q?S? =?iso-8859-1?Q?V:_[uppsalapendeln]_Re:_Färre_avgång?=?iso-8859-1?Q?ar_på??iso-8859-1?Q?_väg?Date:_? =?iso-8859-1?Q?Wed,_30_Mar_2005_15:41:00_+0200?X-MimeOLE: Produced By Microsoft Exchange V6.5.7226.0

  • From: <lennart.lundberg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <anders.s.eriksson@xxxxxx>, <pamela.davidsson@xxxxxxxxxxx>, <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Mar 2005 11:27:48 +0200

Hej alla på pendlarlistan.

Nästa vecka på onsdag den 6 april kl 19 ordnar vi ett möte i Knivsta servicehus
med Anders Larsson från SJ och Caj Rönnbäck från UL. Det ska handla om nya
tidtabellen och nya pendeln till Arlanda. Alla som är intresserade är välkomna
dit.

Mötesararangör är lokalpartiet Knivsta.Nu.

Välkommen

Lennart Lundberg
reporter
Kyrkans Tidning