[uppsalapendeln] =?iso-8859-1?Q?SV:_[uppsalapendeln]_Re:_Färre_avgångar_på?=?iso-8859-1?Q?_väg?Date: Wed, 30 Mar 2005 15:41:00 +0200

  • From: <anders.s.eriksson@xxxxxx>
  • To: <pamela.davidsson@xxxxxxxxxxx>, <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>

Hej!

Jag har inte hört något att någon träffat SJ.

Dock ska jag träffa den nya personen som är ansvairg för linjen om en vecka -
han vill bl a informera om nya turlistan. Jag vill klaga på fordonsbristen -
som I dagsläget verkar bestå till någon gång hösten 2006...

HAR ni någon fråga som ni vill att jag tar upp?? Driver?

Mvh

Anders