[uppsalapendeln] =?iso-8859-1?Q?SV:_[uppsalapendeln]_Re:_Fel_spår!?Date: Mon, 6 Sep 2004 10:16:46 +0200

  • From: <anders.s.eriksson@xxxxxx>
  • To: <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxx>, <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>

Den nya tidtaballen fungerar oerhört mkt bättre än den gamla - förutom detta
med spåren...
Vi borde ta tag i det - bör inte vara så svårt att ädnra spåren tycker jag. Tex
07,00 går nu in på "fel" spår - det har bytt spår med 7,06 - som nu kommer in
på 07,00:s gamla spår... BÄttre att 07,00 går in på rätt spår - fler pendlare
på det tåget.

Vad tycker ni om det gamla kravet att 07,00 och 7,10 byter plats?? Dvs lekhagen
går 07,10 och vänder i stockholm för att gå mot göteborg - fugnerade det inte
bra tidigare - eller var det strul för er knivsta pendlare??
ANders