[uppsalapendeln] ang många meddealnden

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Dec 2002 11:45:30 +0100

Med tanke på att det är så många som tycker att det är ett alltför stort
flöde med meddelanden har jag ett förslag. Avsluta den här listan, se till
att alla som är intresserade ansluter sig till listan på Yahoo istället.
man kan där välja att få enskilda e-postmeddelanden eller daglig lista
(digest). Visst, man kan inte svara förrän dagen efter om man väljer
listan - men man slipper en stora skörden med många meddelanden.
Man kan även gå in och läsa meddelandena på webbsidan - och skicka svar
till listan innan man själv fått dagens skörd.

Nå detta är bara ett förslag från min sida -  och jag bestämmer inte över
er andra. Låt mig se vad ni tycker. Anslut er till den andra listan och
prova - sen kan vi väl se vad ni tycker!

Idag är det bara 21 st som är anslutna till listan. vad jag kan se är det
ingen som skrivit något sedan den 3 december - vilket kan bero på att det
är så få som är anslutna till den.

Du hittar listan och hur man ansluter sig på denna adress:

Här är e-postadresserna:
Group Email Addresses
Post message:   uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxxxx
Subscribe:      uppsalapendeln-subscribe@xxxxxxxxxxxxxxx