[uppsalapendeln] SV: i eftermiddags...

  • From: Kristina Grönholm <kristina.gronholm@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Mar 2003 22:37:58 +0100

Sprang mellan samma tåg och stod på 16.40 till U-a i går em. I kväll, onsdag,
var 19.40 inställt - utan förklaring. Falun-tåget 19.55 gick dock , hör och
häpna.

Det var inte bara Uppsalatåg som var inställda i går. När vi väntade (förgäves)
på 16.10 meddelades två andra inställda tåg ("på grund av tekniska orsaker"),
till Skövde och till Linköping. Det  är alltså inte bara våra tåg som inte går
nu för tiden.

Kristina