[uppsalapendeln] Qamri Techs SMS-tjänst. Pröva under februari!

  • From: niclas areskog <niclas_areskog@xxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 Feb 2003 05:55:09 +0100 (CET)

Ni som vill pröva Qamri Techs SMS-tjänst februari ut
kan skicka ett mail till pendelsms@xxxxxxxxxx Ange
Ditt mobiltelefonnummer och de tidsperioder Du vill
prenumerera på. Tidsperioderna hittar Du på vår
hemsida www.qamri.com.

mvh

Niclas Areskog/ Qamri Tech AB

--- Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
skrev: > jag pratade med Niclas på Qamri, och alla på
denna

(http://www2.unt.se/avd/1,2883,MC=1-AV_ID=231140,00.html?from=read_mor

> förra veckan, många med

=== message truncated ===