[uppsalapendeln] Pendlarnätverket: Media-uppmärksamhet

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx, Cecilia.Wikstrom@xxxxxxxxxxxx,erik.ullenhag@xxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Nov 2002 12:33:56 +0100

N=E5t fel p=E5 uppm=E4rksamheten i media i samband med g=E5rdagens m=F6te=
 =E4r det inte:

P4 Uppland ig=E5r (telefonintervju med mig)

TV4 Uppland i morse: inslag om m=F6tet, intervju med mig + Cecilia W

UNT idag: artikel + stor rubrik p=E5 ettan

Radio Stockholm idag kl 14.30: intervju med mig

SvD ringde nyss, skriver artikel om Uppsalapendeln.

/F