[uppsalapendeln] Ang: Re: Inf�r möte med SJ: input önsk as!

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 6 Feb 2003 00:48:24 +0100

Kloka synpunkter Irma. Jag instämmer till fullo.
Hälsningar
Kerstin

                    Irma Ridbäck

                    <irma.018129984@xxxxxxxxx        Till:
<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
                    >                                Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Inf ör möte med SJ: input önsk as!
                    uppsalapendeln-bounce@fre

                    elists.org

                    2003-02-05 17:24

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Inför mötet med C Gordon: Här några av de många punkter som bör tas upp
igen. Andra har också tagit upp dem.

Straffavgifterna vid krånglande automater måste bort.

Tåg som vänder och plötsligt ej går hela sträckan ­ obegripligt varför
detta
ska behöva inträffa.

"Katastrof-tabellerna" ­­ pendling UA-Knivsta-Märsta ToR måste åter bli
möjligt med normala avgångar.

Vad är resandeunderlaget Eskilstuna - Uppsala/Arlanda? Om tågen från
Eskilstuna ska gå i en nolla runt Mlaren, låt tågen till Uppsala i så flla
gå var tjugonde minut! Då undviker man/fogar sig till den försening om f-10
minuter som är normal för .40 tågen. Flytta dessa tåg åtminstone till spår
8
Som väl förlänger spår 10 norrut?

Förenkla reklamationen vid förseningar!!

Irma Ridbäck