[uppsalapendeln] Ang: Re: Fredagen den 13:e...

  • From: ap@xxxxxxxxxxxxxxx
  • To: evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 12:32:41 +0100

Du, att hålla reda på antalet reklamationer är tillräckligt! Skulle jag
lägga alla förseningar på minnet skulle det snabbt bli härdsmälta där uppe
:-)
För övrigt tror jag du leder tio-i-botten-listan. En sann bedrift att bara
ha åstadkommit två reklamationer! Grattis!

/Agneta

Sänt av:        uppsalapendeln-bounce@xxxxxxxxxxxxx
Till:   uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Kopia:
Ärende: [uppsalapendeln] Re: Fredagen den 13:e...

OK!
Men såna som jag då, som bara har lyckats med två stycken?
Kan vi inte ha en bottenlista också:-))

Men nio reklamationer sedan den 14 januari! Nån av er borde ringa in en
insändare till UNT om det. Nio förseningar som berättigar till resegaranti
på
fyra veckor! Och hur många förseningar har ni drabbats av som inte är över
20
minuter? Eller har ni slutat räkna...?

/Eva Britt