[uppsalapendeln] Re: Fredagen den 13:e...

  • From: "Sara Sundquist" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 12:31:04 +0100 (CET)

Nio reklamationer är väldigt mycket, och då vet jag att jag vid ett
flertal tillfällen har haft tur och "missat" ett inställt tåg...
Förseningarna på 5-15 minuter räknar jag inte längre... Eftersom jag åker
till och från Knivsta nuförtiden är ju avgångarna färre, och då blir det
fler reklamationer. Många gånger har det gått ett tidigare tåg till
Uppsala innan som inte stannar i Maästa/Knivsta.

/SAra