[uppsalapendeln] Ang: Re: Ang: flervittnesmål om arrogans

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Jan 2003 11:15:37 +0100

Jo men det förstod jag ju, att det citatet skulle de inte kunna neka sig
att ta med. Ulf Lundin ringde både innan de gick i sändning och efteråt och
var väldigt nöjd med just den smockan.
Hälsningar
Kerstin

                    Fredrick Beste

                    <Fredrick.Beste@xxxxxxxxx        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    son.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                         Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Ang: fler
                    uppsalapendeln-bounce@fre        vittnesmål om  arrogans

                    elists.org

                    2003-01-29 11:08

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

och du fick med grejen om "gymet" också... underbart... det uttalandet
är ju redan legendariskt...!!

/F

Kerstin.Ramden@xxxxxx wrote:

> [...]
>därigenom kan överväga om de vill vidta någon åtgärd med anledning av
>skrivelsen". Det låter litet lamt tycker jag, men vi får väl se. Den ende
>uppsalabo som sitter i trafikutskottet är Michael Oscarsson, kd, och han
är
>suppleant.
>
>F ö fick jag möjlighet att göra några korta uttalanden i ABC-nytt i går
>kväll. Jag ville att de i första hand skulle koncentrera sig på att man
>valt att dra in "tioövertågen" på kvällarna och behållit "tjugoitågen", d
>s prioriterar eskilstunabornas arlandaresor framför arbetspendlarna
Uppsala
>- Knivsta - Märsta - Stockholm. Särskilt ville jag framhålla kvällseländet
>med trafikuppehåll Märsta - Uppsala kl 19.30 - 23 men just den här gången
>ville kanalen koncentrera krutet på att SJ utan förvarning dragit in ett
>antal avgångar, så där kom jag ingen vart. De klippte. Men det var ju bra
>att vi kom ut med något i alla fall. Sedan kan man ju bli galen på att
>SJ-representanten blåljuger rätt in i kameran och påstår att de har
> [...]
PendlarNätverket Uppsala-Stockholm
>                    son.se>
<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
>                    Sänt av:                         Kopia: