[uppsalapendeln] Re: Ang: Re: Ang: [Fwd: Re: Biljettpriser]

  • From: "Lars Åhrlin" <lars.ahrlin@xxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Nov 2002 10:38:22 +0100

Haller med om att nagat annat an kuponger pa SJ behovs. For min del bekosta=
r mitt foretag mina manadskort, sa nagra kuponger som bara galler pa SJs =
tag ar jag inte  intresserad av. Speciellt som jag kommer att gora allt f=
or att undvika SJ da jag aker privat.
Jag vill ha (ekonomisk) ersattning for min fritid, som det i slutandan drab=
bar. Jag har ca 2 timmar fritid en normal vardag. De stackars timmarna ha=
r jag inte lust att spendera pa en perrong, eller pa ett tag som kryper f=
ram.
Ersattningen bor i minsta fall motsvara den forlorade arbetsinkomsten i red=
a pengar, helst mer eftersom jag varderar min fritid mycket hogre.

// Lars