[u35kbh] Re: Fwd: Circular E125 -UNI Europa Youth Seminar - Antwerp - 27 & 29 January 2010

  • From: "Vidir Valberg Gudmundsson" <vvg@xxxxxxxx>
  • To: <u35kbh@xxxxxxxxxxxxx>,"Ali Razvi" <ali@xxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Dec 2009 00:20:56 +0100

Hej alle

Ja, okay... Jeg husker bare at vi på et U35 møde (da Camilla ikke var
taget på barsel endnu) diskuterede vores UNI engagement. Der aftale vi
(ret mig hvis jeg er forkert på den), at vi ikke ville lægge det store
arbejde i UNI som udvalg som sådan. Dette på baggrund af Mikkel Nonboes
og min tur til Wien, som var mildest talt ret amatøragtig.

Men jeg husker også at vi aftale at hvis nogen i udvalget gerne ville
deltage skulle de selvfølgelig det.

Jeg ved ikke helt hvordan vi tackler det her i forhold til at vi ikke
når at afholde U35 møde før efter UNI seminaret.

Måske vi bare skulle sende Ida og Ali afsted og revurdere situationen
efter det?

Hilsen
Vidir

Hej Niels og Vidir,

Jeg synes at UNI er en interessant samarbejdspartner for U35, og de har
tidligere givet Ida, Jesper og undertegnede gode erfaringer fra deres
summer school sidste år. Vores UNI kollegaer rundt omkring har sammme
udfordringer som os med organisering, uddannelse og jobs. Denne type
møder er vel også grunden til at PROSA meldte sig ind i UNI, så vi
kan få erfaringer fra udlandet og se hvad der forgår på den anden side
af vores grænser.

Men Niels har en god pointe vedr krav til deltagerne, synes nødigt vi
skal ud i et arrangement som Tallinn sidste år... Måske kunne man få
deltagerne til at skrive en artikel til PROSA bladet?

Jeg vil også gerne deltage, såfremt at det bliver besluttet af vi
deltager?

/Ali J