[u35kbh] Re: Fwd: Circular E125 -UNI Europa Youth Seminar - Antwerp - 27 & 29 January 2010

  • From: "Ali A. Razvi" <ali@xxxxxxxx>
  • To: <u35kbh@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Dec 2009 21:47:57 +0100

Hej Niels og Vidir,

Jeg synes at UNI er en interessant samarbejdspartner for U35, og de har
tidligere givet Ida, Jesper og undertegnede gode erfaringer fra deres summer
school sidste år. Vores UNI kollegaer rundt omkring har sammme udfordringer som
os med organisering, uddannelse og jobs. Denne type møder er vel også grunden
til at PROSA meldte sig ind i UNI, så vi kan få erfaringer fra udlandet og se
hvad der forgår på den anden side af vores grænser.

Men Niels har en god pointe vedr krav til deltagerne, synes nødigt vi skal ud i
et arrangement som Tallinn sidste år... Måske kunne man få deltagerne til at
skrive en artikel til PROSA bladet?

Jeg vil også gerne deltage, såfremt at det bliver besluttet af vi deltager?

/Ali J