[theatriki_tuc] Re: [theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] ho ho ho merry christmas! έντ α χάπι σάμερ 2010 ( αυτό το καλοκαίρι θα είναι? μαγικό )

  • From: Katerina Papadopoulou <kate_shine@xxxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 28 Jun 2010 08:09:02 -0700 (PDT)

ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑ!!!!
Τι μου κανετε;;;;; Ε;;; Λοιπον, σας εχω νέα!!! Δείτε το attached, μας απάντησαν
από το Αστρίτσι, γίναμε δεκτοί!!! Hurrayyyyyyyyy!!!!!!! Καλα, τρελή χαρα,
ετσι;;; Χιχιχιχι!!!!
Οι ημερομηνίες είναι 26/07 - 04/08 και δε μου έστειλαν ποια μέρα παίζουμε,
θέλουν από μας ΑΜΕΣΑ να στείλουμε ημερομηνίες!!
Οπότε, δν ξέρω, τι παίζει με τα νέα δεδομένα;;;
Θέμη, Ζωή, EΕΕΕΕverybody, ακουμε προτάσεις!
Υ.Γ. Μήπως να βρεθούμε να το συζητήσουμε;;;;
Φιλια φιλια φιλια!!

________________________________
Date: Sun, 27 Jun 2010 12:15:03 +0300
Subject: [theatriki_tuc] ho ho ho merry christmas! έντ α χάπι σάμερ 2010 ( αυτό
το καλοκαίρι θα είναι? μαγικό )
From: spanoudakis.a@xxxxxxxxx
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx

Καλησπέρα καλησπέρα!!!

Καταρχήν να έχετε ένα φανταστικό μπανάκι σήμερα!
Κατά δεύτερον να σας ενημερώσω ότι σιγά σιγά η εξεταστική μας αφήνει ( γαμώτο !
) και πρέπει να οργανωθούμε για τα δρώμενα που σας είχα στείλει και να δούμε
πότε και who θέλουν να πάμε! Οπότε έχουμε και λέμε!!!!

Κουρτίνα Νούμερο Ένα! = > Magic bay , eixa stilei foto apo mia  magiki
paralia!, axizei na pame gia mpanaki apo noris h enalaktika na pame gia
kataskinosi ( mia dianiktereusi )

Κουρτίνα Νούμερο Δύο =>  Paintball - κόστος 15-20 ευρώ το άτομο ( ανάλογα πόσο
ρίχνεις τις σφαίρες!! , οι γυναίκες τις βλέπω για 15άρι ) !!

Κουρτίνα Νούμερο 3 => Istioplooia ! που θα (ass-λέει ) = (κώλο-tells)  Εδώ τα
πράγματα είναι κάπως έτσι! .---> Λέω να πάμε για ένα 2ήμερο και το κόστος θα
είναι περίπου 70 Ευρώ το άτομο ( πιστεύω οτι είναι καλή τιμή cause if you
imagine that πας κάπου για 2 μέρες ένα 50-60 με τα μεταφορικά θα σου φύγει
xalara and i am not even counting the transportation costs! )

Κουρτίνα Νούμερο quatro => ΖΟΝΚ! Ο γραμματικάκης χορεύει HULA!
http://www.youtube.com/watch?v=10Hx29vTFiY&feature=related
-θες κοψίδια
-μιαμ μιαμ μιαμ
-θες παϊδια
-μιαμ μιαμ μιαμ

Κουρτίνα Νούμερο 五 (chin cun chin) = >   Κεδρό-forest για διανυκτέρευση
φυσικά!!

Συνοψίζοντας θα  ήθελα να μου +σταιλναιται ώπου θάιλαιται να παμαι κε πηές
οιμαιρωμινόιές μπωρίτε +

Άη λάβ γιού κάργα !!

Άη Άη Άη Άη Ά! Πουέρτο Ρίκο.

Νομίζω ότι δεν ξέχασα κάτι!

PS. Μις γιου όλ ! ( καλά όχι και όλοι.. π.χ.. Η μυρτούλα που έχει vodafone
unlimited με έχει γραμμένο !! μπουχουχου !! )
Hotmail: Free, trusted and rich email service. Get it now.