[theatriki_tuc] (no subject)

  • From: elena mammi-galani <elena_mammigalani@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Jun 2010 21:46:28 +0300

GEIA SAS!!!!

As steilw kai egw ena mail....

egw de kserw an tha erthw sto astritsi giati 31 metakomizw kai tha mou parei
kapoies meres to spiti (mimilidou mi sxoliaseis).... twra gia meta tis 31 ok
alla apo oti vlepw oi perissoteroi theloun prin...
ayta............

Date: Mon, 28 Jun 2010 08:09:02 -0700
From: kate_shine@xxxxxxxxx
Subject: [theatriki_tuc] Re: [theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] ho ho ho merry
christmas! έντ α χάπι σάμερ 2010 ( αυτό το καλοκαίρι θα είναι? μαγικό )
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx

ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑ!!!!
Τι μου κανετε;;;;; Ε;;; Λοιπον, σας εχω νέα!!! Δείτε το attached, μας απάντησαν
από το Αστρίτσι, γίναμε δεκτοί!!! Hurrayyyyyyyyy!!!!!!! Καλα, τρελή χαρα,
ετσι;;; Χιχιχιχι!!!!
Οι ημερομηνίες είναι 26/07 - 04/08 και δε μου έστειλαν ποια μέρα παίζουμε,
θέλουν από μας ΑΜΕΣΑ να στείλουμε ημερομηνίες!!
Οπότε, δν ξέρω, τι παίζει με τα νέα δεδομένα;;;
Θέμη, Ζωή, EΕΕΕΕverybody, ακουμε προτάσεις!
Υ.Γ. Μήπως να βρεθούμε να το συζητήσουμε;;;;
Φιλια φιλια φιλια!!

Date: Sun, 27 Jun 2010 12:15:03 +0300
Subject: [theatriki_tuc] ho ho ho merry christmas! έντ α χάπι σάμερ 2010 ( αυτό
το καλοκαίρι θα είναι? μαγικό )
From: spanoudakis.a@xxxxxxxxx
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx

Καλησπέρα καλησπέρα!!!

Καταρχήν να έχετε ένα φανταστικό μπανάκι σήμερα!Κατά δεύτερον να σας ενημερώσω
ότι σιγά σιγά η εξεταστική μας αφήνει ( γαμώτο ! ) και πρέπει να οργανωθούμε
για τα δρώμενα που σας είχα στείλει και να δούμε πότε και who θέλουν να πάμε!
Οπότε έχουμε και λέμε!!!!

Κουρτίνα Νούμερο Ένα! = > Magic bay , eixa stilei foto apo mia  magiki
paralia!, axizei na pame gia mpanaki apo noris h enalaktika na pame gia
kataskinosi ( mia dianiktereusi )

Κουρτίνα Νούμερο Δύο =>  Paintball - κόστος 15-20 ευρώ το άτομο ( ανάλογα πόσο
ρίχνεις τις σφαίρες!! , οι γυναίκες τις βλέπω για 15άρι ) !!
Κουρτίνα Νούμερο 3 => Istioplooia ! που θα (ass-λέει ) = (κώλο-tells)  Εδώ τα
πράγματα είναι κάπως έτσι! .---> Λέω να πάμε για ένα 2ήμερο και το κόστος θα
είναι περίπου 70 Ευρώ το άτομο ( πιστεύω οτι είναι καλή τιμή cause if you
imagine that πας κάπου για 2 μέρες ένα 50-60 με τα μεταφορικά θα σου φύγει
xalara and i am not even counting the transportation costs! )

Κουρτίνα Νούμερο quatro => ΖΟΝΚ! Ο γραμματικάκης χορεύει HULA!
http://www.youtube.com/watch?v=10Hx29vTFiY&feature=related
-θες κοψίδια-μιαμ μιαμ μιαμ-θες παϊδια-μιαμ μιαμ μιαμ

Κουρτίνα Νούμερο 五 (chin cun chin) = >   Κεδρό-forest για διανυκτέρευση
φυσικά!!

Συνοψίζοντας θα  ήθελα να μου +σταιλναιται ώπου θάιλαιται να παμαι κε πηές
οιμαιρωμινόιές μπωρίτε +

Άη λάβ γιού κάργα !!

Άη Άη Άη Άη Ά! Πουέρτο Ρίκο.

Νομίζω ότι δεν ξέχασα κάτι!

PS. Μις γιου όλ ! ( καλά όχι και όλοι.. π.χ.. Η μυρτούλα που έχει vodafone
unlimited με έχει γραμμένο !! μπουχουχου !! )

Hotmail: Free, trusted and rich email service. Get it now.

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft.