[theatriki_tuc] Re: [theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] ποδηλατοβολτα!!

  • From: antonio spanoudakis <spanoudakis.a@xxxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 18 Mar 2010 12:05:25 +0200

paides mexri stigmis den exo akousei kapoion pou na mhn mporei kiriaki, kai
efoson o Giorgos den mporei savvato pame gia kiriaki ....  na epanalavo oti
osoi theloun podilata tha prepei na me enimerosoun
Os tora exo 1 podilato gia ti giasemi.

Στις 18 Μαρτίου 2010 12:58 π.μ., ο χρήστης alice mimilidou <
mimilidou7@xxxxxxxxxxx> έγραψε: