[theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΝΚ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

  • From: Themis Pantelidis <de.bo.vm@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Mar 2010 15:26:41 +0200

Sunexizw na spamarw me merika links apo soureal skhnes

ta 2 prwta einai apo tis agaphmenes mou, apo to "2" (apisteuth eikona, tigka
sto sumbolismo)
to 3o, an kai 8a amfisbhth8ei h a3ia tou, einai tou Salvador Dali apo to "un
chien andalou", apo tis prwtes an oxi h prwth soureal tainia (shmeiwste oti
para ton titlo, pouthena den fainetai s olh thn tainia oute enas skulos)
to 4o einai ena erasitexniko soureal film (to opoio egw "katalabainw" ligo,
meta to 1o lepto)
to 5o einai apo to "dogville" (tainia pou exoun katargh8ei merikes sumbaseis
xorou kai xronou, DEN einai omws soureal)

1. http://www.youtube.com/watch?v=r4_eUSm0S54

2. http://www.youtube.com/watch?v=UM2hUNsp0XQ&feature=related

3.
http://www.youtube.com/watch?v=AHGDhQ-dyoA&feature=PlayList&p=91BB607BDBFED003&playnext=1&playnext_from=PL&index=29

4. http://www.youtube.com/watch?v=VTGMzYubvj8&feature=related

5. http://www.youtube.com/watch?v=UBLUcqbK4Bo&feature=fvst

Ousiastika ta esteila gia na deite osoi fobaste mhpws bgei kati tuxaio oti sthn
pragmatikothta PROSPA8OUME mesa apo to soureal, me eikona kai hxo (mona tous
merikes fores)  na dwsoume nohmata, oxi panta katanohta, pou afhnoun isws mono
mia ais8hsh... A3izei na ta deite, isws oxi oloklhra an den exete xrono alla
estw kai ligo...
PS. episunaptw to torrent tou "2"
PS2. soureal rulez

ta leme to bradaki!  Peace!
Hotmail: Ισχυρό, δωρεάν email με ασφάλεια από τη Microsoft.