[theatriki_tuc] Αστριτσι: μια δευτερη σκεψη

  • From: Tale Poros <taleporos2003@xxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 4 Jul 2010 06:42:11 +0000 (GMT)

Καλημερα και απο μενα, λοιπον λεω να σπασω και εγω την σιωπη μου και να σας πω
οτι θεωρω πως δεν εχει νοημα να παει ληψη η ομαδα μονο κ μονο για να
παμε...αφου βλεπουμε οτι δεν βγαινει ειναι κριμα να φαμε την θεση απο καπους
αλλους(αφου ηταν περισσοτερες οι ομαδες απο τις μερες) και σας το λεει καποιος
ο οποιος ηταν απο τους πρωτους υπερμαχους του αστριτσιου...απλα θεωρω πως
πρεπει γρηγορα να το ληξουμε και να ενημερωσουμε τους διοργανωτες αν ειναι να
ετοιμαζεται η αλλη ομαδα!!

Αυτα τα ολιγα απο μενα...

ααα και κατι τελευταιο..το φορουμ εχει ακριβως αυτο τον χαρακτηρα: συζητηση
οποιαδηποτε περιεχομενου...γιατι ειναι λιγο κουραστικο να εχεις να ανοιξεις τα
Mail σου 2 μερες και να βρισκεις 20 Mail τα 15 απο την θεατρικη που απλα να
λενε...συμφωνω ή χαχαχα ή καλημερα...(μπορει να φαινομαι κακος αλλα στο φορουμ
μπορεις να τα διαβασεις σαν κατεβατο...στο μαιλ απλα πρεπει να ανοιγεις 15 μαιλ
ενα-ενα... και ειναι κουραστικό (εδω ειναι το σημειο που με βριζεται))

Οποτε για αλλη μια φορα και ας εισακουστουν οι επιθυμιες μας και ας γινουμε
ολοι ενεργά μελη του http://theatriki-tuc.forumgreek.com/forum.htm (γιατι
καποιοι δεν ειναι ακομα μελη)

Αυτα απο μενα, τωρα μπορειτε να βρισετε ελευθερα (οχι στο μαιλ, στο φορουμ )

Τλμος!!