[theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] τι έγινε ρε παιδια;;

  • From: George Charitopo <gil-galad111@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Jul 2010 12:29:48 +0300

Μια καλημέρα και από μένα, τι καλημέρα δηλαδη 12 ειναι αλλά οκ...

Εγω δεν καταλαβαίνω πως από εκεί που λέγαμε ότι ρε παιδάκι μου,ναι Αστρίτσι με
αγάπη και βία
και γουστάρουμε φουλ
και είχαμε συναντηθεί και τότε στην Σπλάντζια
και τα τα είχαμε βάλει και κάτω και είχαμε πει ότι ναι ρε συ βγαίνει γιατί θα
λείπει μόνο η Μαρτσελα αντε κανας άλλος
αν δεν ήταν η παράσταση στα τέλη Ιουλίου, που είναι, τώρα είμαστε με 5 απουσίες
στα χέρια μας.Πέντε απουσίες καρα-
μπινάτε, από άτομα που παίζουν σε αρκετές σκηνές

Δεν κρίνω κανέναν για τους λόγους του για αυτό μην αρχίσετε να με κράζετε και
να μου λέτε μα εμένα μου έτυχε
εκείνο και εμένα το άλλο και εγώ πως να κανονίσω την εγχείρηση (που ακόμα και
για αυτό προσπαθεί η Βασιλικούλα).
Δεν με νοιάζουν οι λόγοι, θεωρώ ότι όλοι είναι σοβαρότατοι και τους σέβομαι από
την στιγμή που αποτρέπουν τον
κόσμο να ερθει να ανεβάσουμε την παραστασούλα μας και να περάσουμε 2-3 μερες
αρκετά εναλλακτικα...

Απο εκεί και πέρα και with all the above being said, που θα λέγανε και οι
Αγγλοι, γνώμη μου είναι ότι με αντικαταστάτες
δεν θα είναι το ίδιο (μεχρι πριν καμιά βδομάδα ήταν μόνο το δίπολο
Μαρτσελα-Αλικη τώρα έχουν δημιουργηθεί άλλα 5...),
επίσης με κομμένες σκηνές σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο (και ας μου είπε κόσμος
μετά την παράσταση ότι κάποιες σκηνές
θα μπορούσαν να κοπουν :P) και χωρίς όλη την ομάδα εκεί πάλι δεν θα είναι το
ίδιο...Με βάση τα παραπάνω και επειδη με
την συμμετοχή μας κόβουμε θέση από κάποιον άλλο προταση μου είναι να το
ξανασκεφτούμε πολύ σοβαρά αν μπορούμε να
πάμε...

Αυτά και συγγνώμη αν κούρασα...
Και συγγνώμη αν το ύφος βγαίνει "κάπως", πραγματικά και το λέω για άλλη
μια φορά σέβομαι και λυπάμαι τα παιδιά που δεν μπορούν να έρθουν...

Καλημέρες!

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft.