[theatriki_tuc] Astritsi!! yeah!!

  • From: alex s <alex_siatou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Jun 2010 22:04:59 +0300

aloxa paides ki apo mena...!!
loipon loipon.. emena dn me niazei pote tha pame... arkei n boroun oi pio
polloi..opoia imerominia ki an m pite tha frodisw n eimai edw..(me tn aderfo
m..!!) xD(t mono pou thelw n mathw.. einai ti tha xreiastei n exw mazi m ekei
pou tha pame, dioti dn gnwrizw ti uparxei ekei...)
kaiaiai opote thelete n brethoume me megali m xara borw, borw, borw..!!! xD
miss u all!! <3 :D
(Themi teleia i diafimisi..!!!)
Hotmail: Αξιόπιστο email με την ισχυρή προστασία ενάντια στην ανεπιθύμητη
αλληλογραφία που παρέχει η Microsoft.