[smartdoctor] Re: zapisnik

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 16:53:29 +0200

Mi ne evidentiramo sve dijagnoze jer nam inf.sustav dozvoljava samo
jednu,Znači kad kod svakog posjeta pacijenta imamo /normalno i 6 dg/
trebamo ih razčlaniti na 6 posjeta/i "varati"sustav/ ili bi se
programski moglo riješiti te priznati od HZZO-a,za svaku dijagnozu
drugi postupak.! UTOPIJA vjerojatno.
No istina je da obavimo kompletni pregled više sustava a možemo
"prijaviti" samo jedan kontrolni pregled ili čak samo savijet kod
telefonskih pacijenata sa tisuću pitanja i savijeta/7 kuna=manje nego
telefon/ Naravno da smo tako statistički neradnici!

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević