[smartdoctor] Re: za dr. K. Markant

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 18:46:46 +0200

Halux valgus permagna, J

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of dr Zlatko Sušanj
Sent: Monday, June 11, 2012 7:27 AM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: za dr. K. Markant

VeleDeformirane

Dana 11. lipnja 2012. 07:21 Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

Božena, bravo, ovo je srž rada velereformirane hrvatske obiteljske medicine 21.
stoljeća!!!

Dana 10. lipnja 2012. 18:19 Bozena Sankovic <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx> je
napisao/la:

·         Pacijent odlazi liječniku PZZ ili mu se javlja telefonom

Kada već podatke o radu Haze ne prikupljate od Haze nego od SOMova,

Slobodna sam obavijestiti Vas da pacijenti koriste u 90 % slučaja opciju iza
ili ( dakle: ili mu se javlja telefonom) barem iz nekoliko razloga : 1.
Izbjegnu plaćati 10 kn ; 2. Izbjegnu čekati pred vratima LOMa i uopće trpiti
njenu/njegovu izmučenu gubicu ; 3. Tako su educirani EPPom još iz vladavine
Milinovića ( debeli stari raskrečenih nogu zavaljen u fotelji i laća se
telefona: alo, aj oš mi poslat biotik); 4. Da lakše iskažu svoj stav naspram
LOMa ( jadnik/jadnica koji mora ispunit prohtjev).

Svakodnevna situacija : telefonom u bilo koje vrijeme, dakle kada imam pred
sobom npr. uplakanog pacijenta/icu koji je sat- dva čekao/la da bi barem nekome
na ovome svijetu mogao reć neki svoj čemer, zvoni telefon i s druge strane :
alo ja bi uputnicu za kirurga. Prekidam pacijenta u ordinaciji, zatvaram njegov
karton (48 klika) ; tražim karton ovog koji zove, čekam da pozeleni ( dođe
odgovor o statusu) , uz 58 klikanja otvaram njegov i pitam ga zašto hoće
kirurgu. On se prvo uzjoguni da kako ga uopće tako nešto pitam kad on/ona a) s
kirurgom  loče po kletima ili b) njegova/njena kuma je čistačica u
sterilizaciji na Rebru i ona si je ko prst sa šalterušom koja ga/ju je naručila
kod kirurga. Kada objasnim da je to zato jer  na uputnici mora pisati dijagnoza
, onda on/ona odgovara : pa nisam ja doktor, ti si. Tad ja opet pitam pa dobro
ali što Vam je, taj netko odgovara: pa  kirurg to zna. Onda ja, da taj
svinjeraj čim prije završi napišem M77 , iz kompjutera ispadne nemam pojma što
, valjda Calcar calcanei. Za 7 dana taj isti pacijent po susjedi šalje povijest
bolesti kirurga na kojem piše: „upućen od opće praxe pod dg calcar
calcanei.Status localis: halux valgus blagi. Terapija: u perspektivi operacija
kad se pacijent odluči. Molim opću praksu da pacijenta šalje adekvatnom
specijalisti , u ovom slučaju ortopedu“A susjeda kaže: „i ovo vam šalje moj
susjed da mu sad napišete pravu uputnicu , rekli su u bolnici da se naučite
pisati uputnice“

Poštovana i draga dr. K. Markant , zbogom