[smartdoctor] Re: za dr. K. Markant

  • From: Karmen - Markant <karmen@xxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 10:34:59 +0200

Zovem se Karmen Lončarek. Markant je naziv servera na kojem imam ovu e-adresu. K.

On 11.6.2012 7:21, Zrinko Karlović wrote:
Božena, bravo, ovo je srž rada velereformirane hrvatske obiteljske medicine 21. stoljeća!!!

Dana 10. lipnja 2012. 18:19 Bozena Sankovic <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx <mailto:bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>> je napisao/la:

    ·Pacijent odlazi liječniku PZZ ili mu se javlja telefonom

    Kada već podatke o radu Haze ne prikupljate od Haze nego od SOMova,

    Slobodna sam obavijestiti Vas da pacijenti koriste u 90 % slučaja
    opciju iza ili ( dakle: ili mu se javlja telefonom) barem iz
    nekoliko razloga : 1. Izbjegnu plaćati 10 kn ; 2. Izbjegnu čekati
    pred vratima LOMa i uopće trpiti njenu/njegovu izmučenu gubicu ;
    3. Tako su educirani EPPom još iz vladavine Milinovića ( debeli
    stari raskrečenih nogu zavaljen u fotelji i laća se telefona: alo,
    aj oš mi poslat biotik); 4. Da lakše iskažu svoj stav naspram LOMa
    ( jadnik/jadnica koji mora ispunit prohtjev).

    Svakodnevna situacija : telefonom u bilo koje vrijeme, dakle kada
    imam pred sobom npr. uplakanog pacijenta/icu koji je sat- dva
    čekao/la da bi barem nekome na ovome svijetu mogao reć neki svoj
    čemer, zvoni telefon i s druge strane : alo ja bi uputnicu za
    kirurga. Prekidam pacijenta u ordinaciji, zatvaram njegov karton
    (48 klika) ; tražim karton ovog koji zove, čekam da pozeleni (
    dođe odgovor o statusu) , uz 58 klikanja otvaram njegov i pitam ga
    zašto hoće kirurgu. On se prvo uzjoguni da kako ga uopće tako
    nešto pitam kad on/ona a) s kirurgom  loče po kletima ili b)
    njegova/njena kuma je čistačica u sterilizaciji na Rebru i ona si
    je ko prst sa šalterušom koja ga/ju je naručila kod kirurga. Kada
    objasnim da je to zato jer na uputnici mora pisati dijagnoza ,
    onda on/ona odgovara : pa nisam ja doktor, ti si. Tad ja opet
    pitam pa dobro ali što Vam je, taj netko odgovara: pa kirurg to
    zna. Onda ja, da taj svinjeraj čim prije završi napišem M77 , iz
    kompjutera ispadne nemam pojma što , valjda Calcar calcanei. Za 7
    dana taj isti pacijent po susjedi šalje povijest bolesti kirurga
    na kojem piše: /„upućen od opće praxe pod dg calcar
    calcanei.Status localis: halux valgus blagi. Terapija: u
    perspektivi operacija kad se pacijent odluči. Molim opću praksu da
    pacijenta šalje adekvatnom specijalisti , u ovom slučaju
    ortopedu“/A susjeda kaže: „i ovo vam šalje moj susjed da mu sad
    napišete pravu uputnicu , rekli su u bolnici da se naučite pisati
    uputnice“

    Poštovana i draga dr. K. Markant , zbogom

    *From:*smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
    <mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx>