[smartdoctor] Re: s.o.s.

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Apr 2011 17:08:27 +0200

Marini-kako su najbolje naveli Silvestra i Bari-to te se ne tiče.Svoje si
napravila/nadam se/PACIJENT  ima odobrenja bolovanja LP-a/nadam se/ viđala
si pacijenta i naručivala  ga na kontrole, a ne izdavala "automatske doznake
/nadam se/.Ako je tako neka firma sama sve rješava.Ne mogu dati godišnji
odmor ako nisi prekinula /zaključila / bolovanje a što znači da je pacijent
SPOSOBAN ZA RAD.!
Radim u medicini rada 21 godinu iako sam SOM /slučajno ?/ pa znam gotovo sve
o tome.
Prije sam prekidala dugogodišnja bolovanja svake godine na zahtijev "firme"
kako bi radnici ostvarili GO/ nakon godišnjih bolovanja ??/ i REGRES. Sad to
više ne radim .Obrazloženje--ako prekinem bolovanje smatram pacijenta
sposobnim za rad,što nije istina.
Ako žele pomoći radnicima neka si nađu svoju "rupu u zakonu"Npr. uposlenica
HT-a nije morala prekidati bolovanje a dobivala je svake godine 6000kn
regresa???Sve se može-TO NIJE NAŠ PROBLEM.

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević