[smartdoctor] Re: s.o.s.

  • From: josip skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Apr 2011 16:35:25 +0200

PACIJENT IMA PRAVO U SVAKOM MOMENTU PREKINUTI BOLOVANJE NA SVOJU RUKU.
TRAŽI OD PODUZEĆA DA TI DOSTAVI ZADNJI DAN PRIJAŠNJEG BOLOVANJA.
AKO JE PROŠLO ODREĐENO RAZDOBLJE TI MOŽEŠ PO ISTOJ ŠIFRI OTVORITI NOVO
BOLOVANJE(KOJE NIJE NASTAVAK STAROG) VEĆ POČINJEŠ PONOVNO BROJITI 42 DANA.
AKO JE PODUZEĆE TAKO HTJELO, JER TO JE NA NJIHOVU ŠTETU, JER HZZO PONOVNO
POČINJE REFUNDIRATI NAKON 42 DANA.
pozdrav josip

Dana 20. travnja 2011. 09:51 martina marjanovic <martinam_hr@xxxxxxxxx> je